5 Aralık 2008 Cuma

SEVGİLİYE SESLENİŞ

26 KASIM 2008 ÇARŞAMBA

Mecnun olmasa leylanın ne hükmü olurdu, leylayı leyla yapan mecnundu herkes ona mecnunun leylası olarak bakıyordu mecnun kendi ismini unuttu leyla da yok oldu ,dediler ki ona leylada ne buluyorsun birde benim gözümle bakın dedi ama leylaya bakan herkes mecnunu gördü . 
Şimdi sana söylüyorum sana da mecnun gibi aşık olan var sen bunun farkında değilsin öyle aşık ki kendini sende gizlemiş kendi ismini silmiş senin ismini koymuş ,kendi halini sende yok etmiş biri var.sana şöyle diyor şu etrafında gördüğün herşeyi senin için düzenledim sana hizmetçi kıldım büyük diye gördüğün herşey senin yanında hiç hükmünde onlar senin için var yoksa kendilerine ait bir özelliklerinden dolayı değil.
Cennet cehennem diye söylediğim herşey benim kendi halimdir.Seninle beraber olduğum heryer benim için cennet ,seninle ayrı olduğum heryer cehennem.Birkere bana baksan ,bir kere bana adım atsan ,ben sana koşarak gelirim ,benim bir kere farkıma varsan ,cennet dediğin şeyin ne kadar ehemniyetsiz olduğunu görürsün.Seni kendime çekmek ve beni farketmen için elimden geleni yapıyorum ,hiç biryere sığmayan ve heryerin hakimi olan ben ,senin kalbindeyim ne olur kapıları arala ve beni fark et.

Blogger nuralem7 dedi ki...

evet farkedilmek için herşeyi yapıyor..yeterki sana duyulan aşkı farket..:)

beni farket
sana bakan benim ben
seni seven ben
sen bensin ben de sen
ama yine de biz şöyle yapalım
sen sensiz gel
ben de bensiz geleyim
hiçliğimizden hemdem olalaım
:)

26 Kasım 2008 Çarşamba 10:33

Blogger kutup dedi ki...

:)aşk bensizlik ulkesidir gibi olmus .....ve ruhun yorumundan snra aşıklarin atismasi gibi durmus :)
bizim kapılar açık :)hatta kilitlemek yasak babam tarafindan :) snrada niye kilitlemedin derler ama :)

28 Kasım 2008 Cuma 05:58

Hiç yorum yok: